Chiptuning od podstaw (diesel) + Chiptuning benzyna + Książka
Połączyliśmy dwa szkolenie w jeden pakiet w super cenie! Nie musisz się już zastanawiać które szkolenie wybrać.
Pakiet obejmuje:
- Bezterminowy dostęp
- 80 filmów z ponad 17 godz. materiałów
- Książka: "Jak zostać samodzielnym tunerem"
- Regularne aktualizacje
- Wsparcie autora
- Polską obsługę i fakturę
570 zł
Czas: 17 godz.
Poziom trudności: podstawowy
Ksiażka - Bestseller o chiptuningu
Liczba filmów wideo: 80
Co zyskasz dzięki kursom?
Poznasz niezbędne narzędzia i oprogramowanie jakie potrzebujesz aby zacząć
Nauczysz się jak jednym urządzeniem zaprogramować 99% sterowników silnika
Dowiesz się, jak podnieść moc silnika, aby było to bezpieczne
Nauczysz się unikać podstawowych błędów
Zrozumiesz, dla czego w silnikach benzynowych nie stosuje się dużych turbosprężarek
Dla kogo przeznaczony jest kurs?
Dla osób, które chcą podnieść swoją wiedzę z zakresu tuningu
Dla mechaników
Dla właścicieli warsztatów samochodowych
Dla pasjonatów tuningu - kurs nie wymaga wcześniejszego przygotowania
Przykładowe fragmenty kursów
Program kursu - Chiptuning od podstaw (diesel)
Czas trwania: 11:18:33
Rozwiń wszystkie tematy
Wprowadzenie 20:11
- Pętla zasilania powietrzem cz. I
- Pętla zasilania powietrzem cz. II
- Pętla zasilania powietrzem cz. III
- Pętla zasilania paliwem
- Pętla zasilania paliwem
- Pętla zasilania paliwem
- Pętla zasilania paliwem
Rodzaje sterowników silnika (ECU)
- Metody odczytu i zapisu pamięci sterowników
- Metody odczytu i zapisu pamięci sterowników
Bezpieczeństwo układów przeniesienia napędu
Co ważniejsze moc czy moment obrotowy?
- Wprowadzenie Praca z WinOls cz. I
- Wprowadzenie Praca z WinOls cz. I
- Wprowadzenie Praca z WinOls cz. I
- Maksymalny wydatek układów wtryskowych cz. I
- Maksymalny wydatek układów wtryskowych cz. I
- Driver Wish Map cz. I
- Driver Wish Map cz. I
- Driver Wish Map cz. I
- Skład AFR cz. I
- Skład AFR cz. I
- Smoke map EDC 15
- Smoke map EDC 15
- Smoke map EDC 15
- Smoke map EDC 15
- Smoke map EDC 15
- Winols DPF EDS MAP
- WINOLS SOI&DURATION MAP EDC 17 CZ. I
- WINOLS SOI&DURATION MAP EDC 17 CZ. I
- WINOLS SOI&DURATION MAP EDC 17 CZ. I
- WINOLS SOI&DURATION MAP EDC 17 CZ. I
- BOOST LIMITING MAP SVBL EDC 15
- BOOST LIMITING MAP SVBL EDC 15
- BOOST LIMITING MAP SVBL EDC 15
- TORQUE MAP
- WINOLS EGT MAP
- Diagnostyka problemu
- Modyfikacja pompowtryskiwaczy na większe moce
- Pomiar składu AFR EDC 16
- Pomiar składu AFR EDC 17
Sposoby pomiaru momentu obrotowego i obliczania mocy
- Strojenie silnika po modyfikacji pętli powietrza i paliwa
- Strojenie silnika po modyfikacji pętli powietrza i paliwa
- Strojenie silnika po modyfikacji pętli powietrza i paliwa
- Wyszukiwanie map w sterownikach różnych producentów cz. I
- Wyszukiwanie map w sterownikach różnych producentów cz. II
Podsumowanie
Program kursu - Chiptuning silników benzynowych
Czas trwania: 6:07
Rozwiń wszystkie tematy
- Na czym polega chiptuning silników benzynowych cz. I
- Na czym polega chiptuning silników benzynowych cz. II
- Zasada działania silników benzynowych cz. I 11:07
- Zasada działania silników benzynowych cz. II 09:52
- Pętla zasilania powietrzem cz. I
- Pętla zasilania paliwem
- Pętla zasilania paliwem
- Pętla zasilania paliwem
- Pętla zasilania paliwem
- Metody odczytu i zapisu pamięci sterowników
- Metody odczytu i zapisu pamięci sterowników
Bezpieczeństwo układów przeniesienia napędu
Co ważniejsze moc czy moment obrotowy?
- Wprowadzenie Praca z WinOls cz. I
- Wprowadzenie Praca z WinOls cz. I
- Wprowadzenie Praca z WinOls cz. I
- Maksymalny wydatek układów wtryskowych cz. I
- Maksymalny wydatek układów wtryskowych cz. I
- Driver Wish Map cz. I
- Driver Wish Map cz. I
- Driver Wish Map cz. I
- Skład AFR cz. I
- Skład AFR cz. I
- Smoke map EDC 15
- Smoke map EDC 15
- Smoke map EDC 15
- Smoke map EDC 15
- Smoke map EDC 15
- Winols DPF EDS MAP
- WINOLS SOI&DURATION MAP EDC 17 CZ. I
- WINOLS SOI&DURATION MAP EDC 17 CZ. I
- WINOLS SOI&DURATION MAP EDC 17 CZ. I
- WINOLS SOI&DURATION MAP EDC 17 CZ. I
- BOOST LIMITING MAP SVBL EDC 15
- BOOST LIMITING MAP SVBL EDC 15
- BOOST LIMITING MAP SVBL EDC 15
- TORQUE MAP
- WINOLS EGT MAP
- Modyfikacja oprogramowania w silniku 2.0 L cz. I
- Modyfikacja oprogramowania w silniku 2.0 L cz. II
- Modyfikacja oprogramowania w silniku 2.0 L cz. III
- Modyfikacja oprogramowania w silniku 2.0 L cz. IV
- EDC 17
Sposoby pomiaru momentu obrotowego i obliczania mocy
- Strojenie silnika po modyfikacji pętli powietrza i paliwa
- Strojenie silnika po modyfikacji pętli powietrza i paliwa
- Strojenie silnika po modyfikacji pętli powietrza i paliwa
Podsumowanie
Opis kursu
Kilkanaście lat temu, gdy chciałem zostać tunerem samochodowym próbowałem znaleźć odpowiednie szkolenie na ten temat. Ku mojemu rozczarowaniu nie znalazłem żadnych kompetentnych i kompletnych informacji.
Wiedza ściśle strzeżona przez praktyków była dla mnie nieosiągalna. Nie pozostało nic innego, jak samemu rozpocząć naukę na własnych błędach i samochodach klientów. Dzisiaj w dalszym ciągu wiedza na temat nauki chiptuningu jest bardzo skąpa. Postanowiłem więc nagrać pierwsze szkolenie zawierające podstawy, jakie moim zdaniem należy opanować, aby móc samodzielnie wykonywać modyfikacje silników spalinowych.
Pamiętaj jednak, że po zrealizowaniu tego szkolenia nie będziesz od razu „tunerem”. Do tego potrzeba jeszcze praktyki, a do tego z kolei wymagane są odpowiednie sprzęty i oprogramowanie. W szkoleniu przedstawię Ci wiele bezpłatnych wersji oprogramowania, które możesz wykorzystać w swojej praktyce.
Mam nadzieję, że niniejszy kurs będzie dla Ciebie zapalnikiem i drogowskazem do przygody jaką jest chiptuning.
Uczestnicy o szkoleniu
Najczęściej zadawane pytania
Szkolenie podstawowe tłumaczy najważniejsze elementy i pojęcia związane z chiptuningiem. Nie musisz mieć przygotowania technicznego. Właśnie po to jest to szkolenie, aby zrobić pierwszy krok. Wystarczy, ze interesujesz się tą tematyką i chc dowiedzieć się więcej.
Na początku nie potrzebujesz żadnej płatnej wersji programów. W trakcie nauki będziemy korzystać z darmowych programów. Wszystkie linki i adresy zostaną podane w trakcie trwania kursu.
Oczywiście – Po tym kursie będziesz miał podstawy samodzielnego tunera. Pamiętaj jednak że cześć wiedzy pojawia się wraz z doświadczeniem.
Na tym kursie nie będziemy szczegółowo omawiać budowy sterowników oraz procesów logicznych jakie zachodzą w trakcie ich działania. Dowiesz się jednak w jaki sposób działają zamknięte pętle regulacyjne co jest podstawą do dalszego rozwoju w wybranym zakresie elektroniki.
Tak. Pokazujemy krok po kroku co należy mieć a następnie co zrobić aby bezpiecznie zwiększyć moc w silniku Twojego samochodu.
Szkolenie jest dostępne przez cały czas jak masz założone konto.
W trakcie kursu będziesz budował swoją bazę z podziałem na marki samochodów i producentów sterowników. Będziemy również sami tworzyli damosy do najbardziej popularnych sterowników pokrywających 90% polskiego rynku.
Tak – to od Ciebie będzie zależało kiedy ukończysz kurs. My będziemy dostarczać materiał na bieżąco a ty będziesz mógł się uczyć w dogodnym dla ciebie terminie.
O autorze
Chiptuning Academy Team
Chiptuning Academy Team składa się z kilku osób z różnych zagadnień motoryzacji takich jak: mechatronika, systemy wtryskowe paliwa, oraz rajdowcy, którzy nieustanie próbują wszystkich chwytów aby wykrzesać z jednostek napędowych maksymalne osiągi. Nasz Team działając razem łączy wiedzę, której nie byłbyś w stanie zdobyć samodzielnie bazując tylko na szkoleniach z poszczególnych branż motoryzacji.