Chiptuning od podstaw

Interesujesz się Chiptuningiem i nie wiesz jak zacząć? Zdobądź wiedzę i umiejętności dotąd dostępne tylko dla nielicznych.

Szkolenie obejmuje:

490 zł 1100 zł

Czas: 11 godz. 18 min

Poziom trudności: podstawowy

Zaufało nam: ponad 200 kursantów

Liczba filmów wideo: 50

Czego się nauczysz?

Jakie narzędzia i oprogramowanie potrzebuję aby zacząć?

.

Jak jednym urządzeniem zaprogramować 99% sterowników silnika?

O ile maksymalnie mogę podnieść moc mojego silnika aby było to bezpieczne?

Podstawowe błędy początkującego tunera - jak ich uniknąć?

Wymagania

Kurs nie wymaga wcześniejszego przygotowania. 

Darmowe lekcje

Zastanawiasz się czy to szkolenie jest dla Ciebie?  NIe kupuj konta w worku! Zobacz darmowe fragmenty przed zakupem.

Trailer

Wprowadzenie

Maksymalny wydatek układów wtryskowych cz. II

Driver Wish Map cz. I

Opis kursu

Kilkanaście lat temu, gdy chciałem zostać tunerem samochodowym próbowałem znaleźć odpowiednie szkolenie na ten temat. Ku mojemu rozczarowaniu nie znalazłem żadnych kompetentnych i kompletnych informacji. 

Wiedza ściśle strzeżona przez praktyków była dla mnie nieosiągalna. Nie pozostało nic innego, jak samemu rozpocząć naukę na własnych błędach i samochodach klientów. Dzisiaj w dalszym ciągu wiedza na temat nauki chiptuningu jest bardzo skąpa. Postanowiłem więc nagrać pierwsze szkolenie zawierające podstawy, jakie moim zdaniem należy opanować, aby móc samodzielnie wykonywać modyfikacje silników spalinowych.

Pamiętaj jednak, że po zrealizowaniu tego szkolenia nie będziesz od razu „tunerem”. Do tego potrzeba jeszcze praktyki, a do tego z kolei wymagane są odpowiednie sprzęty i oprogramowanie. W szkoleniu przedstawię Ci wiele bezpłatnych wersji oprogramowania, które możesz wykorzystać w swojej praktyce.

Mam nadzieję, że niniejszy kurs będzie dla Ciebie zapalnikiem i drogowskazem do przygody jaką jest chiptuning.

Spis treści

Czas trwania: 11:18:33

Rozwiń wszystkie tematy

Wprowadzenie                    20:11

  1. Pętla zasilania powietrzem cz. I
  2. Pętla zasilania powietrzem cz. II
  3. Pętla zasilania powietrzem cz. III
  1. Pętla zasilania paliwem
  2. Pętla zasilania paliwem
  3. Pętla zasilania paliwem
  4. Pętla zasilania paliwem

Rodzaje sterowników silnika (ECU)

  1. Metody odczytu i zapisu pamięci sterowników
  2. Metody odczytu i zapisu pamięci sterowników

Bezpieczeństwo układów przeniesienia napędu

Co ważniejsze moc czy moment obrotowy?

  1. Wprowadzenie Praca z WinOls cz. I
  2. Wprowadzenie Praca z WinOls cz. I
  3. Wprowadzenie Praca z WinOls cz. I
  4. Maksymalny wydatek układów wtryskowych cz. I
  5. Maksymalny wydatek układów wtryskowych cz. I
  6. Driver Wish Map cz. I
  7. Driver Wish Map cz. I
  8. Driver Wish Map cz. I
  9. Skład AFR cz. I
  10. Skład AFR cz. I
  11. Smoke map EDC 15
  12. Smoke map EDC 15
  13. Smoke map EDC 15
  14. Smoke map EDC 15
  15. Smoke map EDC 15
  16. Winols DPF EDS MAP
  17. WINOLS SOI&DURATION MAP EDC 17 CZ. I
  18. WINOLS SOI&DURATION MAP EDC 17 CZ. I
  19. WINOLS SOI&DURATION MAP EDC 17 CZ. I
  20. WINOLS SOI&DURATION MAP EDC 17 CZ. I
  21. BOOST LIMITING MAP SVBL EDC 15
  22. BOOST LIMITING MAP SVBL EDC 15
  23. BOOST LIMITING MAP SVBL EDC 15
  24. TORQUE MAP
  25. WINOLS EGT MAP
  1. Diagnostyka problemu
  2. Modyfikacja pompowtryskiwaczy na większe moce
  3. Pomiar składu AFR EDC 16
  4. Pomiar składu AFR EDC 17

Sposoby pomiaru momentu obrotowego i obliczania mocy

  1. Strojenie silnika po modyfikacji pętli powietrza i paliwa
  2. Strojenie silnika po modyfikacji pętli powietrza i paliwa
  3. Strojenie silnika po modyfikacji pętli powietrza i paliwa
  1. Wyszukiwanie map w sterownikach różnych producentów cz. I
  2. Wyszukiwanie map w sterownikach różnych producentów cz. II

Uczestnicy o szkoleniu

4.6/5
Szkolenie bez fajerwerków ale też mega konkretne. Jak potrzebujesz się dowiedzieć o tuningu to są to dobrze wydane pieniądze.
Ogromna ilość materiałów. Wydziałem podobne szkolenia za granicą i to wielkościowo przebija ich wszystkie. Gdzie indziej to jest materiał na 2, 3 szkolenia - tutaj jest to w jednym.
W końcu ktoś dobrze pokazał modyfikację map ze nawet ja załapałem.
Filmy mogły by byc lepszej jakości ale do treści się ciężko przyczepić.
Ja akurat siedze trochę w amatorskim tuningu ale jak ktos wczesniej nie próbował to poradzi sobie. Dla zawansowanych poczatek zbedny.
Poprzedni
Następny

Najczęściej zadawane pytania

Szkolenie podstawowe tłumaczy najważniejsze elementy i pojęcia związane z chiptuningiem. Nie musisz mieć przygotowania technicznego. Właśnie po to jest to szkolenie, aby zrobić pierwszy krok. Wystarczy, ze interesujesz się tą tematyką i chc dowiedzieć się więcej.

Na początku nie potrzebujesz żadnej płatnej wersji programów. W trakcie nauki będziemy korzystać z darmowych programów. Wszystkie linki i adresy zostaną podane w trakcie trwania kursu.

Oczywiście – Po tym kursie będziesz miał podstawy samodzielnego tunera. Pamiętaj jednak że cześć wiedzy pojawia się wraz z doświadczeniem.

Na tym kursie nie będziemy szczegółowo omawiać budowy sterowników oraz procesów logicznych jakie zachodzą w trakcie ich działania. Dowiesz się jednak w jaki sposób działają zamknięte pętle regulacyjne co jest podstawą do dalszego rozwoju w wybranym zakresie elektroniki.

Tak. Pokazujemy krok po kroku co należy mieć a następnie co zrobić aby bezpiecznie zwiększyć moc w silniku Twojego samochodu.

Szkolenie jest dostępne przez cały czas jak masz założone konto.

W trakcie kursu będziesz budował swoją bazę z podziałem na marki samochodów i producentów sterowników. Będziemy również sami tworzyli damosy do najbardziej popularnych sterowników pokrywających 90% polskiego rynku.

Tak – to od Ciebie będzie zależało kiedy ukończysz kurs. My będziemy dostarczać materiał na bieżąco a ty będziesz mógł się uczyć w dogodnym dla ciebie terminie.

O autorze

Chiptuning Academy Team

Chiptuning Academy Team składa się z kilku osób z różnych zagadnień motoryzacji takich jak: mechatronika, systemy wtryskowe paliwa, oraz rajdowcy, którzy nieustanie próbują wszystkich chwytów aby wykrzesać z jednostek napędowych maksymalne osiągi. Nasz Team działając razem łączy wiedzę, której nie byłbyś w stanie zdobyć samodzielnie bazując tylko na szkoleniach z poszczególnych branż motoryzacji.